
A Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatástámogatási Iroda
oktatástámogatási ügyintéző
munkatársat keres.
Munkahelyünk bemutatása
A Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem a jövő gazdasági szakembereit, sikeres vállalkozóit, menedzsereit és vezetőit képezi. Víziónk, hogy egyetemünk Közép-Európa egyik vezető – nemzetközi szinten is elismert – üzleti egyetemévé váljon, amelynek eléréséért három karunkon közel 800 munkatársunk dolgozik. A hazai és nemzetközi munkaerőpiac által elvárt tudást nyújtó képzéseinket 90 országból érkező mintegy 20.000 hallgatónk számára közel 400 oktatónk biztosítja, akik egyúttal inspiráló tudományos és szakmai közösséget is formálnak. Büszkék vagyunk hallgatóinkra, képzéseinkre, kutatási tevékenységünkre és munkatársainkra. Örülnénk, ha Te is csatlakoznál támogatói csapatunkhoz!
Itt a helyed, ha
- az eddig szerzett tapasztalataidat szeretnéd Magyarország első számú üzleti egyetemén kamatoztatni,
- támogató szakmai közegben és egy szuper közösségben dolgoznál,
- szakmai networköt építenél 800 fős sokszínű tudományos és szakmai közösségünkben vagy magyar és nemzetközi üzleti partnereink körében,
- érdekes és előremutató szakmai projektekben szeretnél részt venni, amelyek meghatározzák az Egyetem hosszú távú működését,
Az alábbi feladatokkal szeretnénk megbízni:
- dokumentum menedzsment feladatok teljeskörű ellátása magyar és nemzetközi hallgatók esetén,
- oklevelek és oklevél mellékletek előállítása magyar és angol nyelven, másodlat kérési igények kezelése,
- egyéb dokumentum menedzsment feladatok ellátása, tájékoztatók, határozatok előállítása és kiküldése körlevél megoldások használatával,
- hallgatói kérelmek kezelése,
- hallgatóikhoz kapcsolódó dokumentumok irattározási feladatának ellátása,
- Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása,
- munkájával összefüggésben kapcsolattartás az Egyetem más szervezeti egységeivel, karokkal, valamint külső szervezetekkel,
- az oktatástámogatási területhez tartozó egyéb feladatok kezelése (nyomtatványok és egyéb eszközök nyilvántartása, megrendelése).
A jelentkezéshez szükséges feltételek:
- középfokú vagy felsőfokú végzettség,
- oktatástámogatási munkakörben vagy ügyfélszolgálati munkakörben szerzett minimum 1 év tapasztalat,
- MS Office programok felhasználó szintű ismerete.
Kiválasztásnál előnyként értékeljük:
- felsőoktatásban szerzett tapasztalat,
- Neptun program felhasználói ismerete,
- tárgyalóképes angol nyelvismeret (írásban és szóban egyaránt).
Elvárt kompetenciák:
- gyors és precíz munkavégzés,
- terhelhetőség,
- problémamegoldó képesség,
- szolgáltatói szemlélet,
- jó szervező és kommunikációs készség.
Amiért megéri nálunk dolgozni:
- Egyetemünk a munka törvénykönyvének hatálya alá tartozik, így munkaviszony keretében történő foglalkoztatást ajánlunk,
- béreink piaci szinten versenyképesek, amely mellé kiegészítő juttatásokat biztosítunk,
- lehetőséget biztosítunk a szakmai fejlődésre képzés és munkaidő-kedvezmény keretében,
- bízunk kollégáinkban, így a munkakörben önálló munkavégzés lehetséges, számítunk a felelősségteljes hozzáállásra,
- a munkakör jellegéhez mérten rugalmas keretek közötti munkavégzésre lehetőség van,
- megbecsüljük kollégáinkat, Egyetemünk biztos anyagi hátteret nyújt.